Kursimorja FULM është një union kreditor me më shumë se 6 milion dollarë pasuri që u shërben më shumë se 12,000 anëtarëve përmes një rrjeti të degëve të shumta në të gjithë Republikën e Maqedonisë Veriore.
Por ne nuk i përdorim këta numra relativisht të vogël si justifikim kur bëhet fjalë për digjitalizimin. Ne e shohim digjitalizimin si një element kryesor për një të ardhme të suksesshme – ashtu si do të shihnim çdo union të madh kredie në botë.
Udhëtimi ynë drejt digjitalizimit filloi në vitin 2003, kur ne lançuam faqen tonë të parë, e cila atëherë ishte një nga faqet e para të internetit të institucioneve financiare me versione të shumëfishta në gjuhët e folura nga anëtarët tanë. Qëllimi ishte të njoftojmë anëtarët tanë me diçka të re që do të jetë normale në të ardhmen.
Në vitin 2010, ne zbatuam strategjinë tonë të parë të Teknologjive të Informacionit dhe Komunikimit (TIK) dhe strategjinë e mediave sociale. Në atë kohë ne pyetëm se ku të kërkojmë mbështetje për strategjinë? Sigurisht, përgjigja ishte “në këshillin udhëheqës”. Gjëja tjetër që bëmë ishte njohja e anëtarëve te këshillit udhëheqës me përfitimet e TIK.
Pastaj “e detyruam” udhëheqësin tonë të regjistrohej në studimet e doktoratës në TIK. Pra, nëse “Shefi” mund, atëherë të gjithë të tjerët munden. Ne kemi kryer shumë trajnime për punonjësit, vullnetarët dhe anëtarët se si të përdorin përfitimet e teknologjisë jo vetëm për nevojat e FULM por edhe për nevojat në jetën e tyre.
Faza tjetër ishte të prezantoheshim në mediat sociale Facebook, Youtube, LinkedIn, Instagram. Qëllimi ynë nuk ishte vetëm prezantimi i produkteve tona, por edhe bindjet tona përmes filozofisë “Njerëzit që ndihmojnë njerëzit”, si dhe historitë e shumta të suksesit në 6 vitet e fundit në rrjetet sociale.
Në vitin 2016 ne ridizajnuam faqen tonë të internetit, ndërsa në vitin 2018 integruam bisedën në internet për qasje më të lehtë në informacionin në lidhje me produktet tona.
E gjithë kjo ishte një hyrje në 2019, e cila ishte një nga vitet më produktive në fushën e digjitalizimit të procesit. Ne së pari kemi lansuar formularin e aplikimit për kredi në internet përmes faqes sonë të internetit. Tani është e mundur të dorëzoni një kërkesë të plotë për kredi pa pasur nevojë të vizitoni degët tona. Në të njëjtin vit, ne u mundësuam anëtarëve tanë qasjen në bankën elektronik përmes faqes sonë të internetit dhe aplikacionit celular mFULM.
Anëtarët e FULM që përdorin Elektronikën kanë mundësinë të:• Kontrollimi i statusit të depozitave dhe kredive• Pagesa e detyrimeve të kredisë në internet (transaksione të brendshme)• Te bëjnë kërkesë për një kredi në internet • Të informohemi për produktet dhe shërbimet tona më të fundit
Me qëllim që të zvogëlojmë kontaktin midis punonjësve dhe anëtarëve, ne u mundësuam anëtarëve të bëjnë kërkesë elektronikisht për përdorimin e Bankës Elektronike FULM pa vizituar filijalet.
Digjitalizimi i brendshëm
Кога Kur bëhet fjalë për proceset e brendshme Kursimorja FULM nga viti 2016 filloi të zhvillojë digjitalizimin për optimizimin e proceseve të brendshme përmes softuerit të personalizuar ASPECT, i cili siguron mbështetje për proceset që lidhen me kredit dhe depozitat, si dhe llojet e raporteve të caktuara.Gjithashtu, në prezantimin e mundësisë së aplikimit të kredisë në internet, ne kemi krijuar një softuer të personalizuar të back end përmes të cilit zyrtarët e kredisë menaxhojnë dhe përpunojnë aplikacionet që mbërrijnë në internet.
Gjithashtu një nga proceset e brendshme që është digjitalizuar është monitorimi i kohës së punonjësve.
COVID-19: “Mundësia ose Sfida”?
Një sfidë që është kthyer me sukses në një mundësi
Për shkak të masave në lidhje me parandalimin e përhapjes së virusit Corona, ZG FULM pas 23 vjetësh, në vitin 2020 për herë të parë mbajti mbledhjen e regullt me korrespondencë në mënyrë elektronike. Të gjitha materialet, sugjerimet, komentet dhe pyetjet u dërguan në mënyrë elektronike dhe falë anëtarëve tanë ne mbajtëm me sukses mbledhjen tonë të parë elektronike.
Që nga fillimi i krizës së koronavirusit, përparësia më e lartë e Kursimores FULM ka qenë ruajtja e shëndetit të punonjësve, vullnetarëve, anëtarëve dhe familjeve të tyre. Në kushtet e krijuara rishtazi të emergjencës, ne kemi vënë në dispozicion kanalet tona digjitale ekzistuese për përdorim maksimal nga anëtarët tanë dhe po planifikojmë kanale të reja në të ardhmen e afërt.
Aftësia për njerëzit për të mësuar më shumë rreth produkteve tona përmes kanaleve digjitale u bë jashtëzakonisht e rëndësishme gjatë krizës Covid-19. Zyrtarët tanë të kreditit u përgjigjen të gjitha pyetjeve dhe mesazheve në mediat sociale dhe bisedat në internet, gjë që zvogëlon nevojën që njerëzit të vijnë në degë për t’u informuar në lidhje me produktet tona.
Ne jemi në rrugën e dixhitalizimit me një ritëm të përshpejtuar jo vetëm sepse ka një interes në rritje tek njerëzit për të përdorur teknologji digjitale për shkak të gjendjes së koronavirusit, por mbi të gjitha sepse besojmë se përmes digjitalizimit ne do t’i bëjmë produktet tona më të mira dhe më të arritshme për të gjithë.
Vizioni për të ardhmen
Qëllimi ynë tjetër është përgatitja e një strategjie të re digjitalizimi për 2021-2026, e cila do të identifikojë një numër mundësish për të përmirësuar dhe për të zbatuar procese të reja digjitale ekzistuese të tilla si:
Integrimi i planifikimit të biznesit dhe strategjisë digjitale
- Kanalet e shpërndarjes digjitale dhe optimizimi i SEO
- Prezantimi i kanaleve të reja dixhitale
- Nënshkrimet digjitale
- Identiteti digjital
- Menaxhimi i Marrëdhënieve me klientet (CRM)
- Portofolin elektronik dhe sistemin e pagesave të brendshme
Vizioni ynë “Me shërbimet tona financiare për një jetë më të mirë” reflekton dhe pajtohet plotësisht me procesin e digjitalizimit. Digjitalizimi është rruga e duhur për një institucion financiar me madhësinë e FULM. Pavarësisht nga madhësia e organizatës në këtë moment, ne besojmë se më i rëndësishmi është vizioni për një të ardhme më të mirë!
Sepse Vizioni është i rëndësishëm, jo pasuria